DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY
Termín plnění: od 1. ledna 2019 na dobu určitou do 31. prosince 2019, s možností výpovědi bez udání důvodu s výpovědní lhůtou 3 měsíce.
Místem plnění zakázky je objekt sídla zadavatele – Městské knihovny Ostrov na adrese Zámecký park 224, 363 01 Ostrov.
PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA
Předpokládaná hodnota zakázky je 180 000 Kč.
ZADAVATEL
Instituce: Městská knihovna Ostrov, příspěvková organizace
Sídlo: Zámecký park 224m 363 01 Ostrov
IČ: 70926620
Kontaktní osoba pověřená jednáním s uchazeči:
Klasifikace - vymezení předmětu zakázky
Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky malého rozsahu
Druh zakázky – zakázka na služby
Kód CPV 90910000-9 Úklidové služby
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je
DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY
Termín plnění: od 1. ledna 2019 na dobu určitou do 31. prosince 2019, s možností výpovědi bez udání důvodu s výpovědní lhůtou 3 měsíce.
Místem plnění zakázky je objekt sídla zadavatele – Městské knihovny Ostrov na adrese Zámecký park 224, 363 01 Ostrov.
PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA
Předpokládaná hodnota zakázky je 180 000 Kč.
SOUBORY KE STAŽENÍ:
DALŠÍ INFORMACE:
Vydáno: 28. 11. 2018
Klíčová slova: výběrové řízení, zadávací dokumentace
Zřizovatelem Městské knihovny Ostrov je město Ostrov. Knihovna je v provozu již od roku 1945 a ročně ji navštíví téměř 50 000 lidí. Kromě klasických a elektronických výpůjček knih funguje knihovna i jako komunitní a vzdělávací centrum.
Těšíme se i na vaši návštěvu!
Webové stránky jsou publikovány pod licencí Creative Commons 4.0. BY-NC-SA.