Často kladené dotazy

Vy se ptáte, my odpovídáme

Splňuje knihovna Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (angl. General Data Protection Regulation) neboli GDPR?

Co musím udělat, pokud se chci přihlásit do knihovny?

Co mám udělat pro ukončení členství v knihovně?

Mohu si členství obnovit? Co musím udělat?

Mohu si půjčovat dokumenty na legitimaci svého rodinného příslušníka nebo přítele?

Kolik knih si mohu půjčit domů?

Na jak dlouho si mohu knihy, časopisy, CD, DVD společenské hry půjčit?

Pokud knihy (časopisy/CD) nestihnu přečíst (poslechnout) si ve výpůjční lhůtě, lze si výpůjčky prodloužit?

Musím  najednou vrátit vše, co mám půjčené?

Co se stane, nestihnu –li vrátit vypůjčené dokumenty ve stanovené lhůtě?

Poplatek z prodlení zaplatím za každý vypůjčený dokument?

Co je to čtenářské konto?

Co znamená absenční a prezenční výpůjčka?

Pokud potřebuji půjčit dokument, který vaše knihovna nemá ve fondu, je nějaká možnost?

Chci si půjčit knihu, kterou máte v knihovně, ale právě nyní ji má půjčenou jiný čtenář. Mohu si ji zamluvit?

Je možné požádat o rezervaci knihy, která není vypůjčená?

Jak se dozvím, že rezervovaný dokument je v knihovně pro mě již připravený?

Mohu zrušit rezervaci dokumentu? Jaký je postup?

Máte-li otázku, na kterou jste zde nenašli odpověď, napište nám info@mkostrov.cz .

Datum tisku: 14. 03. 2025 10:29
Poslední úprava stránky: 21. 12. 2020 10:01